How low can you go?

Eftersom jag inte hängt på gymmet på ett tag (skit lat tjej) så måste jag hålla mig nyttig. Det är fan mer värt att dra till gymmet och få äta lite onyttigt än att skita it och tänka på vad man äter. Så nu ska jag tillbaka till najaden! Dock inte den här veckan eftersom det är fett med plugg, men på söndag är springbandet mitt!! Åh vill typ dra och träna nu. Hur snabbt kan man tappa 4 kilo tro? En månad? Haha kommer gå upp dom på tre dagar sen ändå.

Jag skulle vilja sova med Lucas inatt. Men problemet är att han inte har tv11 i hans lägenhet och det betyder ingen Big Brother. Haha va patetisk jag är, kommer typ inte hänga där förren om 106 dagar hehe. Ajaaaa tänkte bara uppdatera mig och nu har jag gjort det. Funderar på att sova ett tag och ställa klockan på 22. Värt? Lätt. Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0