U know what it is? It´s me

Så, då har jag pluggat någon timme men nu fattar jag inte mer så måste vänta tills lektionen i morgon. Nuuuu ska jag packa väskan, åka och handla mat, sen åka hem till pappa. Flyttar dit nu, ett tag i allafall :)) Ska försöka laga middag till Lucas ikväll, hahah kommer ju gå fet dåligt. Är det någonting jag verkligen inte kan så är det fan att laga mat. Jag ska försöka göra bulgur sallad och kyckling. Kyckling ska inte vara rå, och den ska inte vara torr. Aaaa får se om det blir som jag vill. Juuuste sen ska jag kolla om pappa har satt igång poolen, vore ju superskönt att ta ett bad ikväll :) Nä dags att packa, hörs sen. pussss!


De här käket skulle ju va rätt dock!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0