Team Sweden 2011

Eagles Örnarna Team Sweden Världens bästa lag, är just nu i USA och ska om några timmar tävla VM. Världmästerskapet i cheerleading, tävlingen vi aldrig kom iväg på förra året på grund av skitbajshelvetes askmolnet från Island. Vi fick inte visa för hela världen hur j.ä.v.l.a bra vi var, hur mycket vi hade kämpat. Men nu är dom äntligen där, och jag får ont i magen av alla uppdateringar på facebook, det är nu man verkligenverkligen ångrar att man slutade. Kör hårt nu och visa vad Sverige kan och va så där himla bra som ni alltid är! Kommer sitta framför live streamen (som ska fungera annars kommer jag slå sönder datan) och försöka hålla mig för att inte kissa på mig. Sen en extra lyckospark till min fina syster som jag vet är hur jävla nervös som helst just nu. Puusssss


KÖTTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0