Sommar/påsk lov

Skit dålig uppdatering men det beror faktiskt på det sjukt fina vädret! Känns verkligen som det är sommarlov just nu, hur härligt som helst. Låg ute och solade igår och idag några timmar och har brännt mig på precis alla ställen på hela min kropp, utan ansiktet. Hur fan ska jag kunna ligga ute nu om jag bara kan sola ansiktet? Haha jag klarar inte ens svensk sol i april.

I lördags var jag på 18 fest/grillkväll hos emily, jätte trevligt. Blev sådär härligt full och gled runt på högklackat hela kvällen. Efter några vurpor och bikter, haha, åkte jag, Pelle, Lucas och Bea hem till Lucas o somnade. Typ nått sånt.

Resten av veckan består av sköna dagar och kvällar med underbara människor. Tack älskade pappa för att du satt igång värmen på poolen. Så det blir förmodligen grill och poolhäng i veckan då! Just nu leker livet och allt är toppen!
Nu ska jag ner till Bea och bränna fejjan, jaaaa! Puussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0