Skola i morgon då

AMEN TJAFAN! De va ett tag sen, men jag har haft påsklov och varit väldigt busy hela veckan. kanske.
Lovet har bestått av sol, grillning, fiesta, påskmiddagar och chill, har varit hur skönt som helst! Igår drog jag med mina fina långt bort åt helvette till jakobsberg för fest. De spårade lite granna och vi drog hem vid halv 3, klockan 5 ramla vi innanför dörren hemma hos Bea och däcka direkt. Kan inte säga att jag mådde jätte bra när jag vaknade i morse.

Så idag då tog jag och Bea en sjukt väldigt jobbig, svettig och illamående promenad till centrum för att slänga i oss pizza och kebab. ÅH, gott! Sen nu alldeles nyss kollade vi på gårdagens big brother avsnitt och fuck my life, ska bojkotta big brother från och med nu.
Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0