Sista spurten innan skolan

Jag och mina fina vänner drog på klassfest hos Lucas kompis i Järfälla igår, långt åt helvete. Jag hade askul, drog runt skönt full hela kvällen, dansa på stolarna och kissade på grannarnas uppfart, mådde helt ok bra. Efter några för många vinglas flippade jag på ingenting och söp mig mer full och mådde jättedåligt på vägen hem. Sen blev jag glad när jag fick mat på donken och sen somnade jag på bussen. Kvällen avslutades strax innan 5 när jag och Lucas ramlade in hemma hos mig. Bra avslut på lovet helt enkelt.

Idag har jag bara legat ute i solen med Luckan och läst min asbraiga bok, och nu ligger vi i soffan och kollar grease, love it. Och vaFAN hände med att Roddan åkte ut från big brother, feettttt ovärt. Blev helt ledsen när jag hörde det igår, han ska tillbaka annars bojkottar jag. Typ. Har iallafall gått med gruppen "Vi som tror Big brother myglade med röstningen när Rodney åkte ut" på fejjan, aa jag är cool. Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0