Sa upp mig från jobbet idag :))

Känt att jag gått och bärt på massa känslor hela veckan nu, och ikväll brast det. Pappa kom förbi med vax som han lovade att han skulle köpa, men grejen var att det var till ansiktet, inte till kroppen. Känner inte att jag är sådär jääte hårig i ansiktet just, men tack! Hur som helst, om det brast. Jag sprang runt och skrek och grät, slog i dörren och hoppade i trappen, hehe. Har inte haft sånt utbrott på flera år, kände att det var dags. Även fast det var över lite vax. Fick dåligt samvete och skickade " Tack ändå, älskar dig" till pappa och var tvungen och springa ner till mamma och säga förlåt där också. Hhaha känner mig fett patetisk och har svullna ögon :(( Kommer se ut som bajs i morgon, men det spelar ingen roll för i morgon får jag träffa min fina pojkvän, wiiieee. Finally. Nu ska jag kolla gårdagens BB avsnitt sen slagga. LOV I MORGON. Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0