Im bleediiiiiiing

Idag kom min fina mamma hem från Kanarieöarna, saknat henne massa! Så efter skolan drog jag hem till henne och vi, plus bror käkade grillat och snackade. Så himla härligt att man kan käka middag utomhus nu, summerfeelings! Efter middagen satte jag på mig springskorna och sprang hem till pappa, avslutade med lite mag och ben övningar. Fan va jag mår bra när jag tränar, helt sjukt. Det gäller bara att sätta på sig skorna och bestämma sig för att träna, för sen är det ju bara så jeeevla skönt.
Så nu har jag precis duschat, och jag skärde mig på rakhyvleeeeeen. Det gjorde bajsont, skulle ba sträcka mig efter shampoofalskan eller vad jag skulle göra och sen helt plöstligt ba forsa det blod från min hand. Typ. Ont gjorde det i allafall. Och kan ju informera om att det är rätt så svårt att tvätta håret när man blöder på handen. Tog typ 10 minuter att kirra det där, vill ju inte att skallen ska lukta blod!

Nu ska jag försöka bli klar med historia uppgiften som ska in i morgon, sen ba chiiilla. Inatt får jag sällskap av Bea,myyssss.


Blöder tillomed igenom plåstret :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0